quinta-feira, 27 de março de 2008

Se foi bom? Foi fantástico. Mesmo na parte difícil que foi Kamloops? A presença de amigos fizeram a coisa toda valer a pena. E eu cresci demais. O que foi melhor de tudo? As pessoas que eu conheci. Meus amigos. Inglês? Melhorou sim... mas não dá p/ parar. Faria de novo? Se fosse p/ começar de novo: sim, fazer isso outra vez: não. Morar fora do país não é p/ mim. Viajar p/ fora, só de férias. É melhor que o Brasil? Relativo... A gente é uma bagunça né!!! Mas, a gente é de casa. Não tem essa não formalidade que nós temos, não se come tão bem, não tem esse clima lá não. Aqui tá tudo zoneado, mas, a gente dá um jeito!

Um comentário:

Rafaela disse...

If it was good? It was great. Even during hard times in Kamloops? My friends made it all worth. I grew up so much. The best of all? The friends I met. My English? Got better, but I can´t stop learning. If I would do it again? If I had to start all over again: yes, if I would do one more time: No. To live abroad is not for me. To travel abroad, only for vacation. Is it better than Brazil? It depends... We are a mess! But, we are always home anywhere we go, among ourselves. We are not as formal as they are. We eat much better than they do, we have the best weather. Here everything is wrong, but we deal with it!